miercuri, 17 iunie 2009

Plictisit si Adormit...dar totusi Fericit

Ca o nou zi din viata unui ciclu pe care eu il repet de vreun an incoace, am mai apucat o seara de serviciu, o tura ca toate celelalte, mi-am luat laptopul la serviciu si am inceput sa ma gandesc ce sa fac...bine ca intai trebuia sa fac expertiza la lucru..in fine...mi-am deschis laptopul si am inceput sa ma uit la el ca la un refugiu...ce sa fac ca sa imi treaca timpul si sa termin si eu mai repede tura asta de kkt...
Am inceput sa ma uit prin dosaru meu de filme, unele vazute chiar si de 5-10 ori altele deloc, pt ca nu se merita sa vezi un film plictisitor gen "A beautiful mind" sau "Home alone 4" (cu toate ca l-au ridicat prea mult in slavi e un film foarte naspa si plictisitor), etc, in cele din urma am gasit un film aparut recent "Fired Up" dar alaturi era si "Up" si nu eram hotarat ce sa vad...Ganditor si nelamurit in ceea ce sa aleg sunt deranjat de mici mei prieteni de la Politia Comunitara...erau vreo 4, 2 patrule, venite sa ma vada si sa mai le treaca si lor timpul, le-am propus un film din cele 2 dar saturi si ei de tura de noapte si plictisiti de moarte sau amagit in cateva partide de table...Au dat un show de nici nu stiam cand a trecut timpu, m-a trezesc ca se facuse ceasu aproape 11...au plecat si ei...raman singur si incep sa ma uit la film...Nimic prea frumos, nimic prea plictisitor, si totodata cam aiurea.
Cum ma uitam eu asa ingandurat la film incepe Skype-ul sa imi faca cu ochiu,
era o frumoasa domnita care vroia sa vorbeasca cu mine, s-a dovedit a fi o frumoasa fata cu bune maniere, cu intentii si cu un fler de invidiat...am vazut-o ca un inger, era trimes sa ma scape din starea in care eram, i-a si iesit...am inceput sa vorbim si sa ne povestim, dadea dovada de o rabdare incredibila, era perfecta...am vorbit toata seara, pana la 6 dimineata, a reusit sa atinga un punct sensibil in mine...
Am terminat cu gandul la ea, si la ce zi frumoasa urma sa fie, eram liber si fericit.
Ajuns acasa, constat ca era doar fratimio, mama plecase la serviciu si tata era la tzara, eu si uitasem de acest lucru, era doar micu print care dormea si el cu creierul facut zob de WoW, bagat si el in pat cam pe la 4-5 dimineata, dormea neintors.Stateam si ma uitam cum el doarme si eu tocmai ajuns de la serviciu nu stiam cum sa sar mai repede in pat sa adii si eu cu el pe nori...dar nu aveai cum..erai prea fericit si iti veneau tot felu de idei, asa ca m-am hotarat sa il trezesc si pe el intr-un mod neasteptat lui...Am inceput sa il zdruncin, sa ii dau niste palme si sa ii zic ca este cautat de prietenul sau de pe wow canttouch :)) ,am vrut sa si imortalizez faptul si l-am filmat.
Urat moment cand constata el ca e deranjat din vis (un vis cu rogi si druizi, un vis plin de arene si bg, unul in care se vede puternic si invincibil), si incepe sa-mi zica sa il las sa doarma, ca vezi ce frumos dormem :)) si incepe si vorbeste frumos de parca era intr-un film cu magda catone...Have fun
Foarte tare frate, esti fratioru meu si te iubesc, dar uneori mai trebuie sa stai si treaz ca sa nu constati ca esti trezit si luat la pula...
See ya.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu