miercuri, 17 iunie 2009

E bine tuns? Imi sta bine?!

Incep prin a v-a spune ca ceea ce urmeaza nu e propice pt cei cardiaci...cei care sufera cu inima sunt rugati sa citeasca altceva sau sa se uite la Divertis...
In cele ce urmeaza este vorba despre scumpul meu frate...ca orice copil vrea sa cunoasca si sa descopere ceva nou, oricum caracterul si personalitatea lui sunt ceva aparte. Este foarte ambitios, increzator in fortele proprii si stilul sau este foarte original, este sensibil cateodata dar isi reprima sentimentele, dar e si al dreacu...face numai ce vrea el, trebuie sa faci ca el ca astfel ti-se urca in cap.
Prin 2007 a inceput si el sa asculte rock, si-a lasat si paru sa creasca, am trait sa o vad si p asta, ajuns pe undeva dincolo de umeri cu mult, a inceput sa si-l lege, sa si-l dea peste cap, coada, dezlegat valvoi, era tot un râs, dar m-am obisnuit si eu si el eram cu ceva nou...plete...deja parca facea parte din mine...podoaba capilara a lui era inconfundabila si inevitabil de descoperit...
Dupa aproape 2 ani si ceva, sa realizat inevitabilul, s-e hotarase sa se tunda, timp de o luna ma batea la cap sa merg cu el si sa ii dau idei despre niste frizuri noi si la moda, oricum eu
nu prea ma incantam cu ideea asta, cum v-am zis facea parte si din mine, imi placea cum arata si de ce nu ii statea bine...dar era paru lui nu al meu, nu eu consumam litri de sampon si nici eu nu stateam sa mi-l perii zilnic...Ne-am hotarat si in cele din urma am plecat spre un salon, la frizerie, era o doamna cum-se-cade, unde eu ma duceam din clasa a 7-8 sa ma tund, m-a vede cu fratimio si incepem sa zambim, acel sentiment ca de paste, cand se apropie sa sacrifici un miel, eram un dracusor infierbantat...oricum l-am lasat pe maini bune...si doamna a inceput sa cladeasca un cap nevazut de soare, neadiat de vant si nebatut de mine...se ridicau niste emotii ca de terminare a clasei intai...
Acum v-a las pe voi sa urmariti mai indeaproape ceea ce s-a intamplat...

3 comentarii: